۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۶۱۹۵۰۷
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری:

بیچاره ها دل به مذاکره با آمریکا بسته‌اند|دشمن جوانان را از فقر می‌ترساند

بیچاره ها دل به مذاکره با آمریکا بسته‌اند|دشمن جوانان را از فقر می‌ترساند
رییس مؤسسه روایت سیره شهدا با بیان اینکه باید با ارتباط با خدا اعتبار پیدا کنیم، گفت: در گام دوم انقلاب چالش ها بیشتر می‌شود و اگر بترسیم انقلابمان را خواهیم فروخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری، رییس مؤسسه روایت سیره شهدا، شب گذشته در هیأت فداییان حسین(ع) اصفهان، با بیان اینکه اگر ما انقلابی و حامی ولایت نباشیم دیگران جای ما را خواهند گرفت، گفت: گام دوم انقلاب پیامبر اکرم(ص) به بنی امیه ختم شد، انقلاب مشروطه هم که شیخ فضل‌الله نوری می‌خواست تبدیل به انقلاب مشروعه تبدیل شود به نتیجه نرسید، انقلاب پیامبر اکرم(ص) را خواص زمین زدند و انقلاب مشروطه را جهل مردم شکست داد.

وی ادامه داد: انقلاب امام حسین(ع) در گام اول و دوم به پیروزی رسید و ما باید از انقلاب ایشان الگو برداری کنیم، ویژگی‌هایی در انقلاب امام حسین(ع) وجود دارد که کل بیانیه رهبر معظم انقلاب را در برمی‌گیرد، نخستین مسأله در گام دوم انقلاب این است که با چالش‌های زیادی روبرو خواهیم شد و نباید بترسیم که اگر بترسیم انقلابمان را باید به ثمن بخس بفروشیم، همانطور که انقلاب لیبی و تونس و مصر و حتی انقلاب پیامبر اسلام (ص) را فروختند.

ترس از شیطان به منزله کوچک شمردن خدا است

رییس مؤسسه روایت سیره شهدا، با اشاره به ضرورت خدا ترسی در گام دوم انقلاب، اظهار کرد: اگر کسی از شیطان بترسد خداوند را کوچک شمرده است، دشمن ما را می‌ترساند به ویژه در زمینه اقتصادی، دشمن ما را از ازدواج و فرزندآوری بترساند کشور پیر خواهد شد و چرخ کشور نخواهد چرخید. ترس از فقر نداشته باشید، خداوند ما را کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به برکات حضور حضرت آیت الله مظاهری در اصفهان، تصریح کرد: حضرت آیت الله مظاهری می‌فرمودند خداوند خرج ازدواج را می‌دهد نه خرج و برج آن را. ما هم باید در ازدواج از تجمل و تشریفات دوری کنیم تا دچار مشکل در ازدواج نشویم، نترسید از فقر و مشکلات اقتصادی تمام خزائن عالم متعلق به خداوند است.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با اشاره به امدادهای الهی در مواجهه با ارتش دشمنان اسلام، خاطرنشان کرد: پهپاد آمریکایی را خدا ساقط کرد و این خدا بود که کشتی انگلیسی را به تصرف ما درآورد، بعضی افراد بیچاره و نادان می‌خواهند با اروپا و آمریکا ارتباط بگیرند تا اعتبار پیدا کنند، باید با خدا ارتباط گرفت، اعتبار ما در ارتباط با خداوند است. پست و مسؤولیت هر چند سال یکبار در اختیار دیگری قرار می‌گیرد و اعتباری ندارد، اگر کسی می‌خواهد اعتبار پیدا کند باید عبدالله باشد، بندگی خداوند برای انسان اعتبار خواهد آورد نه ارتباط با شیاطین.

شناسایی جاسوس اسرائیل توسط امام خمینی

رییس مؤسسه روایت سیره شهدا با بیان اینکه کسی که با خداوند ارتباط داشته باشد از امداد الهی برخوردار می‌شود، اظهار کرد: امام خمینی در مصاحبه‌ای که قرار بو در نوفل لوشاتو با خبرنگاران داشته باشد اعلام کرد با یکی از این خبرنگارها که خانمی بود مصاحبه نمی‌کنم، علت را جویا شدند و امام فرمودند او جاسوس اسرائیل است، هرچه اصرار کردند که او جاسوس نیست و تأیید شده است امام فرمودند این زن جاسوس است، بعد از بررسی‌ها صحت فرموده امام مشخص شد و این چیزی نیست جز حاصل تقوا و ارتباطی که امام خمینی با خداوند داشت.

وی به گشوده شدن درهای قفل شده کاخ زلیخا به روی حضرت یوسف(ع) اشاره کرد و گفت: درهای خرمشهر با کلیدهای الهی توسط شهید حسن باقری باز شد، درهای قفل شده زندگی ما تنها با کلید خداوند باز خواهد شد و این نیازمند ارتباط با خداوند است، اهل بیت(ع) قفل گشای زندگی ما هستند به دلیل ارتباطی که با خداوند دارند و ما باید به ایشان متصل شویم تا با خداوند ارتباط پیدا کنیم.

تحریم فرصت است نه تهدید

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند ما را از کم بودن جمعیتمان بترساند، تصریح کرد: قرآن می‌فرماید چه بسا جمعیت کمی که بر عده بسیاری از کفار غلبه می‌کند، کم به علاوه خدا بیشتر از زیاد منهای خداوند است. ۴۰ سال است عدد ما کم بوده اما ماقبل همه دشمنان ایستاده و سربلند هستیم. ما را می‌خواهند از قدرت خودشان بترسانند، خداوند به ما وعده داده است که قدرت کفار را سست خواهد کرد و ما را در برابر آنها یاری می‌رساند، نمونه آن عملیات آمریکا در طبس است که یکسال تمرین آنها و عملیات گسترده آنها یک شب با یک طوفان در حالی که ما خواب بودیم شکست خورد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بعضی مسؤولان نمی‌دانند هرقدر مشکلات ما بیشتر شود قوی‌تر خواهیم شد، تحریم فرصت است نه تهدید این موضوعی است که باید بدانیم، یاران پیامبر اکرم(ص) از تهدیدها ترسیدند به همین دلیل اهل بیت(ع) را تنها گذاشتند اما یاران امام حسین(ع) نترسیدند و وارد میدان شدند و به سعادت رسیدند. مردم ما نیز هرگز نترسیدند، برای انقلاب آمدند، برای دفاع مقدس آمدند، برای سیل و زلزله و دفاع و از حرم و عرصه‌های مختلف کشور آمدند و دین خدا و انقلاب اسلامی را تنها نگذاشتند./1304/پ210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات